четвртак, 04. април 2013.

Sekina miks salata














Za sve one koji vole da probaju nešto novo i interesantno Sekina miks salata je pravi izbor. Kombinacijom tikvica, patlidžana i pečenih paprika postiže se originalan ukus, koji će svojom harmonijom zadovoljiti i najizbirljivije osobe.  Može da se posluži kao salata ili kao predjelo http://kuhinjarecepti.com/2013/03/sekina-miks-salata/

Salata od čičoke i šargarepe














Ova salata je korisna za dijabetičare, kao i osobe sa povišenim holesterolom i trigliceridima. Odlična je i za čišćenje organizma od jake hrane. Može se jesti i za vreme posta. Naravno, mogu da je jedu svi i prema iskustvu onih koji su probali, salata od čičoke i šargarepe baš osvežava i prija http://kuhinjarecepti.com/2013/03/salata-od-cicoke-i-sargarepe/

четвртак, 08. децембар 2011.

Nutritivna vrednost kiselog kupusa

Kiseli kupus sadrži brojne nutritivno vredne sastojke: pro­te­i­ne, ma­sti, ugljikohi­dra­te,  vla­kna, vi­ta­mi­ne C, A, B1 i B2, ka­li­jum, kal­ci­jum, gvožđe i dr.
Šol­ja ki­se­log ku­pu­sa ima 44 ka­lo­ri­je.
Pošto kiseli kupus sadrži značajne količine vitamina C , preventivno deluje na pojavu bolesti,  koje nastaju zbog nedostatkom tog vitamina.
Prema legendi James Cook je za jedno svoje putovanje poneo 60 buradi kiselog kupusa i ni jedan član posade nije stradao zbog skorbuta, a poznato je da je ova bolest desetkovala posade brodova na dugim putovanjima. To se desilo posadi Vasco da Game na plovidbi oko Rta Dobre Nade.

Izvor: http://kuhinjarecepti.com/

понедељак, 30. мај 2011.

Dijeta - Vicevi

Šta radi kinez kad je na dijeti? Jede sa jednim štapićem

Ulazi plavuša u piceriju i naručuje picu. Konobar je pita - da isečem na dva ili na četiri dela.
Na to će plavuša - bolje na dva pošto sam na dijeti.

Šta radi webmaster kad je na dijeti. Ne ide na google.

Časopisi su prepuni mršavih ljudi i dijeta za debele ljude.

уторак, 24. мај 2011.

Voćni dan - Un dijeta


Kada dodje na red voćni dan, a on je 4 po redu, možete jesti ranovrsno voće. Voće se može jesti u neograničenim količinama. Ipak vodite računa da nije previše kiselo ili slatko. Recimo banane i limun treba da budu manje, a jabuke, pomorandže, groždje, jagode više zastupljene. Voćni dan nastupa posle dana ugljenih hidrata, a pre proteinskog ili u izuzetnom slučaju vodenog dana. Još o un dijeti pogledajte na http://www.dijetalnaishrana.com/un_dijeta.html

Dan ugljenih hidrata - Un dijeta


Ovo je baš čudan dan sa kojim se mnogi nutricionisti neće složiti. Naime dan ugljenih hidrata omogućava zadovoljavanje potreba za slatkim. Ono što svakako upada u oči je to da je u toku dijete dozvoljeno jesti slatkiše i neko će s pravom reći pa kako ću smršati. Ali eto ova dijeta je takva. I pored toga po mnogim korisnicima daje rezultate. Dozvoljeno je jesti tortu, kolače, sladoled, čokoladu itd. Predhodi mu skrobni dan, a posle dana ugljenih hidrata dolazi voćni dan. Još više o un dijeti saznaćete na http://www.dijetalnaishrana.com/un_dijeta.html

Proteinski dan - Un dijeta


Proteinski dan je prvi dan un dijete, odnosno njime počinje un dijeta i ponavlja se kasnije kao svaki četvrti dan u ciklusu, osim kada ciklus prekida vodeni dan jednom mesečno. U toku proteinskog dana može se jesti sve što sadrži proteine, a to su meso, jaja, riba, mleko, sir. Uz to se može jesti i sveže povrće u količinama po želji. Posle proteinskog dana ide skrobni dan, a proteinski dan počinje posle voćnog ili vodenog ukoliko je on bio po redu.
Više o un dijeti na strani http://www.dijetalnaishrana.com/un_dijeta.html